Brněnský patriot ANGEL KRSTEV - zůstane???

30.12.2009 18:44

Jsem rád, že jsem dostal příležitost nastoupit k zápasu, říká Angel Krstev

Poslední utkání roku 2009 bylo zároveň prvním zápasem,který v dresu brněnské Komety absolvoval obránce Angel Krstev. Ten do moravské metropole sice přišel už v létě,ale hned nato putoval do Ruska. Nyní již však Nižnij Novgorod opustil a mohl konečně obléci dres nováčka v české extralize. V následujícím článku si můžete přečíst dojmy nováčka Krsteva i hvězdy zápasu Romana Erata.

Jako první popsal své premiérové brněnské pocity obránce Angel Krstev. „Měl jsem z prvního utkání trochu obavy, protože jsem dlouho nehrál, a to je vždycky znát. Zápas je totiž něco jiného než tréninky. Vyhráli jsme ale, takže dojmy jsou super,“ pochvaloval si na úvod. Sám Krstev však sledoval značnou část zápasu z trestné lavice.„U toho posledního vyloučení už jsem byl opravdu hodně nervózní,“ přiznal bek.

 

Nejvíce určitě brněnské fandy zajímá, jak dlouho Krstev zůstane v moravské metropoli. „Můžu tu být do konce sezóny, můžu tu být do konce ledna, nebo v půlce odejít. Nevím to, řeší to můj agent. Naplno budu hrát všude. Když budu v Brně, budu tady hrát naplno a rád. Jsem už ve středních letech, proto pořád říkám, že chci ještě do ciziny. Určitě bych se chtěl ale na stará kolena vrátit domů.“

 

Angel Krstev do Brna přišel v době, kdy se zrovna zdejší hokejisté zvedají. Je v tom určitá souvislost? „Určitě není. Byl jsem rád, že jsem dostal příležitost. Chci hrát. Navíc tu mám šanci odejít, když se něco dobrého naskytne. Kluci hrají opravdu výborně, ale roli to skutečně nehrálo. Pokud budou kluci makat tak, jako dnes,tak by se měli bez problému udržet,“ dodal.

Obránce přiblížil i své budoucí plány: „To, kam bych chtěl odejít, není jen o penězích. Určitě hraje roli i kvalita soutěže. Rozhodně bych nešel do německé ligy nebo tak. V úvahu připadá Rusko, Švédsko, Švýcarsko. Finsko mě naopak neláká.“

Na závěr se Krstev rozpovídal o situaci, která ukončila jeho ruské angažmá. „V Rusku mi nikdo nic moc neřekl. I diváci na internetu se ptali, proč nehraju. Myslím, že se mi dařilo. Působilo to na mne tak, že to muselo přijít někde shora. Mám rád věci na rovinu, tak jsem se šel trenéra zeptat. Ten mi řekl, že je moc malý pán na to, aby mohl říct, kdo bude hrát. Ale vzal jsem to jako fakt, holt to na mne padlo. Je to škoda, byl jsem tam spokojený, hrál jsem 25 minut na zápas, dařilo se, vyhrávali jsme. Odchod z Ruska jsme nakonec iniciovali my s agentem, protože jsem věděl, že bych do konce sezóny jen seděl. A to jsem nechtěl. Kdybych měl popsat rozdíl mezi českou a ruskou ligou, je to hlavně v ruské individualitě. Hráči se hned tlačí do brány, umí si dobře nahrát, jsou dobří na puku. Do útoku se zapojují i beci, ale hlavně vždy brání celá pětka. Co vyjde dopředu, to vyjde,“ ukončuje nováček v modrobílém dresu, který byl v úterní večer vítězný.