Došek končí ve Zbrojovce. Na útočníka už jsem starej, vysvětluje

20.01.2012 10:51

Došek končí ve Zbrojovce. Na útočníka už jsem starej, vysvětluje

MF DNES 20. ledna 2012  
Spoustě brněnských fanoušků bude ten chlapík chybět. Nejenže Tomáš Došek střílel góly, ale dokázal také pobavit. Nyní však fotbalovou Zbrojovku po čtyřech a půl roku opouští.
VETERÁN NEPOMOHL. Brněnský fotbalista Tomáš Došek má za sebou 
mnohé zkušenosti,
VETERÁN NEPOMOHL. Brněnský fotbalista Tomáš Došek má za sebou mnohé zkušenosti, ale takovou mizérii, do jaké se Zbrojovka dostala po prohře 0:3 ve Znojmě, asi nepamatuje. | foto: Jiří Salik Sláma, MF DNES

"Vzešlo to ode mě. Přišel jsem za panem Kudelou (sportovní ředitel) a řekl jsem mu, že tady chci skončit," sděluje třiatřicetiletý útočník, který bude pokračovat v divizním Slavoji Koloveč.

Kdy jste se tak rozhodl?
Někdy po podzimní sezoně, když jsme odjížděli na dovolenou.

Co vás vedlo k odchodu z Brna?
Vedl mě k tomu můj stav ve Zbrojovce i celková situace klubu. Ale hlavně rozhodlo to, že jsem na podzim vůbec nehrál. Bylo by zbytečné, abych tady dál seděl na lavičce.

Jak jste se dostal k angažmá v Koloveči?
Hraje tam můj bratr. Ten mi řekl, že bych tam mohl jít. Chtěl jsem si ještě zahrát s bráchou, tak budu hrát tam.

Nelákalo vás hrát výš než v divizi?
Mě by to lákalo, ale nikdo se mi neozval. Já mám manažera, který se o to nestará, tady mi taky říkali, že mi něco seženou, a taky se na to vyprdli. Měl bych někoho honit přes telefon a ptát se, jestli mě vezmou, nebo ne? Já nikomu lízt do zadku nebudu. Mám podepsaného manažera, ten se o to nestará a má mě úplně na háku a já mám něco obvolávat a prosit?

Jak se jmenuje váš manažer?
Já jsem o něm tři roky neslyšel, takže nevím.

Jak budete vzpomínat na Brno?
Na Brno budu vzpomínat rád. Budu se sem vracet, já jsem takový bludný Holanďan, víte? Nechám si tady byt a budu sem normálně jezdit.

Na co budete vzpomínat nejvíc?
Já teďka nevím, co si mám vybavit. Toho je tolik, že vůbec nevím, co bych vám měl říct.

BÝVALÍ PRVOLIGISTÉ se utkali ve druhé lize. Za míčem spěchá vlevo 
Tomáš Došek

BÝVALÍ PRVOLIGISTÉ se utkali ve druhé lize. Za míčem spěchá vlevo Tomáš Došek ze Zbrojovky Brno a vpravo sokolovský kapitán František Drížďal.

A vzpomenete si, kdy jste si naposledy zahrál s bratrem Lukášem?
Tak to si nevzpomenu. To je hodně dlouho. Dobrých osm deset let. Ale to střílím od boku, vůbec nevím.

Co si slibujete od působení v divizní Koloveči?
Zatím si nic neslibuju, jsem v očekávání.

Nějaké představy ale máte, nebo ne?
Jo, to mám. Musím si najít nějaké sedavé zaměstnání za sto tisíc, abych to všechno uživil.

Věříte, že se vám budou v divizi dávat góly lépe než ve druhé lize?
Já nevím, oni se mnou počítají na levého obránce. Takže v útoku asi moc hrát nebudu.

Nehraje levého obránce váš bratr?
Brácha hraje pravého, já budu hrát levého. Já už jsem na útok starej.

Zdroj: https://brno.idnes.cz/clanek.aspx?c=A120120_092428_fotbal_mah