Kapitán hokejistů Komety Hubáček zamířil do Finska

06.12.2011 08:36

Kapitán hokejistů Komety Hubáček zamířil do Finska

 

 

 

 

Kapitán extraligových hokejistů Komety a český reprezentant Petr Hubáček ukončil po dvou letech nečekaně své brněnské angažmá a zamířil do finského Jyväskylä. „Dostal jsem velice dobrou nabídku, kterou jsem se rozhodl využít," vysvětlil dvaatřicetiletý Hubáček své překvapivé rozhodnutí.

 

„Za dobu mého brněnského působení to nebyla první nabídka. Mohl jsem odejít už dříve. Několikrát jsem nad těmito situacemi přemýšlel. Vždy jsem se rozhodl zůstat. Někdy se ale člověk dostane do situace, že musí brát ohled na jiné věci, má rodinu," objasnil Hubáček svůj krok do Finska, kde bude oblékat dres momentálně osmého týmu finské nejvyšší soutěže.

Majitel brněnského klubu Libor Zábranský mohl pouze konstatovat, že jej situace mrzí. „Nikdo z vedení nechtěl, aby šel Petr pryč. Nicméně jsou dohody, které se musí dodržet. Nabídka je asi tak zajímavá, že se ji Petr rozhodl využít,“ uvedl Zábranský.

O případné náhradě vedení Komety teprve uvažuje. „Situace byla hodně rychlá. Najít rovnocennou kvalitní náhradu však bude těžké, neboť je na trhu momentálně málo volných hráčů," vysvětlil situaci sportovní manažer hokejistů Komety Pavel Zubíček.

Hubáček zůstává hráčem Komety Brno, a pokud se vrátí z Finska, tak je dle jeho slov pro něj v extralize pouze Brno. „Strašně bych si přál, aby to ode mne brněnští fanoušci vzali a moje rozhodnutí respektovali," uvedl Hubáček. „Ač se to nemusí zdát, je to pro mě strašně těžká situace. Po zvážení mnoha okolností a po hodně dlouhém přemýšlení jsem se rozhodl nabídky využít," poznamenala brněnská desítka. „Každý z brněnských fandů moc dobře ví, jaký vztah k Brnu mám a vždycky jsem měl. Mé kroky v minulých letech budiž toho důkazem,“ říkal mistr světa z roku 2010.

 

Dva roky strávené v Brně považuje sice brněnský kapitán za velmi krásné, na druhé straně mu ale chyběla vnitřní spokojenost. „Moje výkonnost nikdy nedosáhla takové úrovně, jakou jsem měl ve Vítkovicích nebo národním týmu. Možná je mnoho subjektivních pocitů, proč tomu tak bylo. Zřejmě se v tom taky projevila přemíra zodpovědnosti a vztahu k Brnu. Nikdy jsem nedosáhl výkonnosti, se kterou jsem chtěl přijít. To mě ve výsledku hrozně mrzí a štve," trápilo Hubáčka, v němž odchází z Komety i kapitán a vůdčí osobnost týmu.

„Kdybych hrál v nějakém jiném mančaftu, tak má člověk daleko snazší rozhodnutí. Bavil jsem se o tom s klukama v kabině. Bylo strašně moc prvků, které mi rozhodnutí ztěžovaly,“ přibližoval své vnitřní boje.