Neudržel jsem nervy, kál se kapitán brněnské Komety po prohře

01.04.2012 20:24

    Neudržel jsem nervy, kál se kapitán brněnské Komety po prohře


    1. dubna 2012  10:17 mf dnes
    První možnost na postup do finále hokejisté Komety Brno před vlastními fanoušky nevyužili. Plzni podlehli 2:3 a série se vrací na západ Čech za stavu 3:1 pro Brňany. V dalším vypjatém čtvrtém duelu ujely nervy také domácímu kapitánovi Radimu Bičánkovi.

    Už zazněla závěrečná siréna druhé třetiny, když brněnský obránce Bičánek ležel na zemi a nejednou se ohnal sekerou po stojícím plzeňském útočníkovi Václavu Pletkovi. "On tam píchnul do gólmana, já jsem se po něm ohnal, to se nemá stávat. Pletka se tam pak skácel... Ale co od něho můžu čekat, že jo," říkal Bičánek po utkání.
 

    Přiznal, že zbytečně oslabil svůj tým a Kometa se tak kvůli tomu bránila ve třech. "Trenér mi nemusel nic říkat, já jsem to věděl sám, že jsem neudržel nervy na uzdě," uznal Bičánek.

    Kritickou situaci v oslabení tří proti pěti ještě Brňané zvládli, ale prohru ve čtvrtém semifinále stejně neodvrátili. "My jsme nemohli čekat, že je spláchneme čtyři nula, pořád vedeme a musíme se rvát víc," burcuje brněnský obránce Jiří Vašíček.

    "Mohli jsme čekat, že gól dají, oni nehrají tak špatně, aby neuhráli ani jeden zápas. To by bylo divné, kdyby nedali ani branku," dodal Vašíček.

    Bývalý slávistický obránce prozradil taktéž, že Kometa neměla nic dopředu připravené pro případné oslavy. "Nechceme to zakřiknout," tvrdí Vašíček.
    Fandíte Kometě?

    Podpořte oblíbený tým ve velkém sčítání hokejových fanoušků

    Hráče Komety sice po sobotním zápase přepadlo chvilkové zklamání, ale pak upozorňovali: "Každý by to rád ukončil, ale na druhou stranu vedení tři jedna bychom brali všema deseti. Musíme hrát příště ještě líp."

    Dá se čekat, že i pondělní duel v Plzni bude vyhecovaný a přinese spoustu šarvátek a provokací. "Oni vědí, že Trvka (brankář Trvaj) je naše opora a za každou cenu se nám ho snaží rozhodit, ale my je nesmíme nechat," upozorňuje Vašíček. "Chceme přijet z Plzně s tím, že půjdeme dál," říká ke dalšímu zápasu brněnský obránce Vašíček.

    Zdroj: https://hokej.idnes.cz/hokejove-play-off-kometa-plzen-dzi-/hokej.aspx?c=A120401_024641_hokej_bem