Série Zbrojovky je fantastická, uznale pokyvuje Polách

11.05.2012 07:21

Série Zbrojovky je fantastická, uznale pokyvuje Polách


brnensky.denik.cz

Zlín, Brno - V pětatřiceti letech stále ukazuje svůj um a platnost. Fotbalista Tomáš Polách spolehlivě řídí záložní řadu druholigového Zlína, která se směrem dopředu spoléhá na jeho režisérské schopnosti. Proti bývalým spoluhráčům z Brna sice vymýšlel nápadité akce, ale branky se diváci na Letné nedočkali ani od jednoho mužstva.

Zbrojovku opustil loni v zimě. Společně s Janem Trousilem je totiž bývalý kouč a sportovní ředitel Karel Večeřa označil za nadbytečné. „V Brně jsem prožil perfektní roky a vždycky na ně budu vzpomínat v dobrém. Co se stalo v závěru, k fotbalu patří. Já jsem jenom rád, že ten člověk, který se rozhodl hrát bez nás, odešel těsně za námi. Takže se asi ukázalo, že až tak pravdu neměl," pousmál se Polách.

Kvůli podzimnímu zranění si proti svému bývalému zaměstnavateli zahrál poprvé až ve středu. „Pro mě šlo o speciální duel, i když větší váhu jsem tomu zase nepřikládal. V Brně jsem strávil pět let, pořád tam bydlím, kvůli tomu se ovšem určitě nepovažuji za Brňáka. Moje kořeny jsou v Brumově," zůstal v klidu zkušený špílmachr, který v nejvyšší soutěži odehrál 268 utkání a vstřelil 23 branek.

Z bezbrankové remízy nepanovalo nadšení ani v jednom táboře, protože Zbrojovka usiluje o postup a Zlín nemá jistou záchranu. „Chyběl nám důraz, klid, věci, které vedou ke vstřelení gólů. Hrál se docela dobrý fotbal, ale jednoznačně mu chyběly branky. Pro Brno i pro nás znamená bod málo, každý tým pomýšlel na vítězství," pokyvoval.

Oproti zlínskému tápání, které vyústilo už v devátý duel bez výhry, sleduje Polách vzlet Zbrojovky ze čtrnácté na pátou příčku tabulky. „Ta série Brna bez porážky je fantastická. Uhrálo strašně moc bodů, co jsem viděl a slyšel, předvádí nejlepší fotbal za poslední roky. Mužstvo je výborně poskládané a zaslouženě se v tabulce nachází tam, kde je," uznal zlínský tvůrce hry.